Seguidors

dijous, 11 d’agost de 2011

GRÀCIES PEL NOU PREMI REBUT!!!!!


LAURA, del bloc EL RACÓ DE L'INFANT, m' ha regalat aquest gran premi, un premi que té unes condicions molt especials; ja que em d'esciure 7 coses sobre nosaltres i enviar-lo a altres blocs.
  1. M,agrada compartir tots els recursos que vaig trobant per la web.
  2. El meu bloc  Buscant Idees va començar com un repte i s'ha convertit amb una il·lusió diària.
  3. M'agrada conectar-me al bloc i comprovar que la feina realitzada té uns fruits, amb els comentaris  i premis que van arribant.
  4. M'agrada  compartir aquestes estones amb tots VOSALTRES.
  5. .Sóc una hiperactiva 2.0.....
  6. Sóc molt afortunada de  formar part en aquesta tasca tant important com és l'educació.
  7. M'ENCATA LA MEVA FEINA DE MESTRA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada